kowalczyk

kojs

CenyRolnicze
20 stycznia 2022, Czwartek.
Kursy walut wg NBP: USD USD - 3.9833 EUR EUR - 4.5201 GBP GBP - 5.4279 DKK DKK - 0.6074
Archiwum


20.01.2022 SPRZEDAM 3 KROWY, 700 kg, podlaskie, grajewski, 19-213, tel.: 518 548 744

19.01.2022 13:43 DRÓB, cena tuszki hurt: 6,80-7,70 zł/kg, średnia: 7,14 zł/kg (na podstawie informacji z 11 ubojni)

19.01.2022 SPRZEDAM DUŻE ILOŚCI JAJ, rozmiar: M, mazowieckie, żuromiński, 06-500, tel.: 739 443 590

19.01.2022 SPRZEDAM 50 TON PSZENICY PASZ., transport firmowy, świętokrzyskie, opatowski, 27-500, tel.: 513 853 622

19.01.2022 SPRZEDAM 100 TON PSZENICY KONS., transport firmowy, dolnośląskie, średzki, 55-311, tel.: 607 633 522

19.01.2022 SPRZEDAM 25 TON PSZENICY KONS., transport firmowy, mazowieckie, siedlecki, 08-125, tel.: 798 851 104

18.01.2022 SPRZEDAM 25 TON PSZENICY KONS., transport firmowy, lubelskie, biłgorajski, 23-413, tel.: 504 196 870

17.01.2022 SPRZEDAM 6 BYKÓW, mieszaniec, 650 kg, mazowieckie, nowodworski, 05-190, tel.: 512 683 420

15.01.2022 SPRZEDAM 50 TUCZNIKÓW, 120 kg, 58%, pomorskie, kartuzki, 83-341, tel.: 530 525 404

Dodaj komunikat

zm skiba

agrifirm

Polska jednym z głównych celów promocji belgijskiej wieprzowiny

Redakcja

Flamandzkie Centrum Promocji Produktów Rolnych i Rybnych (VLAM) ma w tym roku więcej dostępnych środków niż w 2019 r. i zamierza i w dużej mierze zamierza je przeznaczyć na promocję wieprzowiny. Jednym z celów jest rynek polski. 

 

Zgodnie z obecnym budżetem na 2020 r. spodziewany jest całkowity dochód Centrum w wysokości 27,9 mln EUR. W porównaniu do 2018 r. jest to wzrost o 900 000 euro, czyli o 3,3%. Przyczyną tego wzrostu są głównie większe fundusze pochodzące z UE, które w tym roku wynoszą 6,58 mln EUR. Ponadto istnieją fundusze generowane z podatków i dotacji branżowych od rządu flamandzkiego. Po stronie kosztów VLAM planuje się 6,87 mln EUR na wydatki ogólne. Za 6,75 miliona euro planuje się przeprowadzić promocję sprzedaży czerwonego mięsa, z czego 4,35 miliona euro będzie przeznaczone na promowanie wieprzowiny.

 

VLAM planuje wydać 52% całkowitego budżetu na reklamę w Belgii, przy czym główną grupą docelową są konsumenci indywidualni. Ponadto 43% przeznaczono na promocję eksportu. Belgijskie Biuro Mięsne (BMO) nadal promuje wołowinę i wieprzowinę za granicą. Na ten instrument planuje się budżet w wysokości 3,64 mln EUR, z czego 2,54 mln EUR pochodzi z zasobów finansowych przeznaczonych na sektor świń. Głównymi rynkami docelowymi są nadal Niemcy, Polska, Holandia, Włochy, Wielka Brytania, Francja i Europa Wschodnia.

Loading comments...

Copyright © CenyRolnicze 2021. All rights reserved | Polityka prywatności i plików cookies | Regulamin serwisu