zm skiba

kps

CenyRolnicze
23 lutego 2024, Piątek.
Kursy walut wg NBP: USD USD - 4.0050 EUR EUR - 4.3326 GBP GBP - 5.0691 DKK DKK - 0.5813
Archiwum


24.02.2024 SPRZEDAM 85 TUCZNIKÓW, 115 kg, 58-59%, wielkopolskie, pilski, 64-850, tel.: 604 918 776

23.02.2024 13:49 DRÓB, cena tuszki hurt: 7,60-8,80 zł/kg, średnia: 7,88 zł/kg (na podstawie informacji z 10 ubojni)

23.02.2024 MATIF: pszenica MAR24: 206,00 (-0,72%), kukurydza MAR24: 172,00 (-1,15%), rzepak MAJ24: 408,25 (-1,86%)

23.02.2024 KUPIĘ 300 WARCHLAKÓW KRAJOWYCH, 20-25 kg, mazowieckie, zwoleński, 26-706, tel.: 721 609 103

22.02.2024 SPRZEDAM 10000 INDYCZEK, 10 kg, małopolskie, tarnowski, 33-103, tel.: 602 730 352

22.02.2024 KUPIĘ 1300 WARCHLAKÓW DUŃSKICH, 30 kg, mazowieckie, kozienicki, 26-922, tel.: 516 802 877

22.02.2024 SPRZEDAM 100 T PSZENICY PASZ., trans. rolnika, lubelskie, krasnostawski, 22-335, tel.: 603 673 195

20.02.2024 SPRZEDAM 340 TUCZNIKÓW, 135-140 kg, 58%, warmińsko-mazurskie, nowomiejski, 13-300, tel.: 517 413 854

20.02.2024 SPRZEDAM 50 T ŻYTA KONS., trans. firmowy, pomorskie, tczewski, 83-135, tel.: 605 617 639

19.02.2024 SPRZEDAM 120 TUCZNIKÓW, 130 kg, 58%, łódzkie, tomaszowski, 97-226, tel.: 726 798 458

19.02.2024 SPRZEDAM 36 JAŁÓWEK, mięsny, 600 kg, wielkopolskie, wolsztyński, 64-212, tel.: 533 184 906

Dodaj komunikat

agrifirm

agrifirm

Polska jednym z głównych celów promocji belgijskiej wieprzowiny

Redakcja

Flamandzkie Centrum Promocji Produktów Rolnych i Rybnych (VLAM) ma w tym roku więcej dostępnych środków niż w 2019 r. i zamierza i w dużej mierze zamierza je przeznaczyć na promocję wieprzowiny. Jednym z celów jest rynek polski. 

 

Zgodnie z obecnym budżetem na 2020 r. spodziewany jest całkowity dochód Centrum w wysokości 27,9 mln EUR. W porównaniu do 2018 r. jest to wzrost o 900 000 euro, czyli o 3,3%. Przyczyną tego wzrostu są głównie większe fundusze pochodzące z UE, które w tym roku wynoszą 6,58 mln EUR. Ponadto istnieją fundusze generowane z podatków i dotacji branżowych od rządu flamandzkiego. Po stronie kosztów VLAM planuje się 6,87 mln EUR na wydatki ogólne. Za 6,75 miliona euro planuje się przeprowadzić promocję sprzedaży czerwonego mięsa, z czego 4,35 miliona euro będzie przeznaczone na promowanie wieprzowiny.

 

VLAM planuje wydać 52% całkowitego budżetu na reklamę w Belgii, przy czym główną grupą docelową są konsumenci indywidualni. Ponadto 43% przeznaczono na promocję eksportu. Belgijskie Biuro Mięsne (BMO) nadal promuje wołowinę i wieprzowinę za granicą. Na ten instrument planuje się budżet w wysokości 3,64 mln EUR, z czego 2,54 mln EUR pochodzi z zasobów finansowych przeznaczonych na sektor świń. Głównymi rynkami docelowymi są nadal Niemcy, Polska, Holandia, Włochy, Wielka Brytania, Francja i Europa Wschodnia.

Loading comments...
Wiadomość z kategorii:

Obserwuj nas w Google News 

i czytaj materiały szybciej niż inni

Google Icons 16 512

Dołącz teraz

POLECAMY


Copyright © CenyRolnicze 2021. All rights reserved | Polityka prywatności i plików cookies | Regulamin serwisu