kojs

kojs

CenyRolnicze
25 kwietnia 2024, Czwartek.
Kursy walut wg NBP: USD USD - 4.0276 EUR EUR - 4.3198 GBP GBP - 5.0427 DKK DKK - 0.5792
Archiwum


25.04.2024 SPRZEDAM 40 T RZEPAKU, trans. firmowy, śląskie, zawierciański, 42-436, tel.: 513 159 150

24.04.2024 14:01 DRÓB, cena tuszki hurt: 7,20-8,20 zł/kg, średnia: 7,62 zł/kg (na podstawie informacji z 11 ubojni)

24.04.2024 MATIF: pszenica MAJ24: 208,50 (-0,48%), kukurydza CZE24: 210,50 (+3,06%), rzepak MAJ24: 441,75 (-2,00%)

23.04.2024 SPRZEDAM 2 BYKI, mieszaniec, 700 kg, mazowieckie, siedlecki, 08-113, tel.: 660 688 750

Sprzedam Warchlaka krajowego 1000szt, waga 30kg, zaszczepione,Transport+kredytownie. Tel 500 072 455, 504 177 184

21.04.2024 SPRZEDAM 90 T PSZENICY PASZ., trans. firmowy, warmińsko-mazurskie, gołdapski, 19-520, tel.: 692 978 880

21.04.2024 SPRZEDAM 90 T ŻYTA KONS., trans. firmowy, opolskie, oleski, 46-325, tel.: 660 470 946

21.04.2024 SPRZEDAM 2 BYKI, mieszaniec, 500 kg, małopolskie, nowotarski, 34-745, tel.: 600 856 595

21.04.2024 SPRZEDAM 7 BYKÓW, mieszaniec, 750 kg, wielkopolskie, leszczyński, 64-140, tel.: 601 741 432

19.04.2024 SPRZEDAM 15 T ŻYTA KONS., trans. firmowy, podkarpackie, dębicki, 39-205, tel.: 888 282 198

Dodaj komunikat

agrifirm

kowalczyk

Polska jednym z głównych celów promocji belgijskiej wieprzowiny

Redakcja

Flamandzkie Centrum Promocji Produktów Rolnych i Rybnych (VLAM) ma w tym roku więcej dostępnych środków niż w 2019 r. i zamierza i w dużej mierze zamierza je przeznaczyć na promocję wieprzowiny. Jednym z celów jest rynek polski. 

 

Zgodnie z obecnym budżetem na 2020 r. spodziewany jest całkowity dochód Centrum w wysokości 27,9 mln EUR. W porównaniu do 2018 r. jest to wzrost o 900 000 euro, czyli o 3,3%. Przyczyną tego wzrostu są głównie większe fundusze pochodzące z UE, które w tym roku wynoszą 6,58 mln EUR. Ponadto istnieją fundusze generowane z podatków i dotacji branżowych od rządu flamandzkiego. Po stronie kosztów VLAM planuje się 6,87 mln EUR na wydatki ogólne. Za 6,75 miliona euro planuje się przeprowadzić promocję sprzedaży czerwonego mięsa, z czego 4,35 miliona euro będzie przeznaczone na promowanie wieprzowiny.

 

VLAM planuje wydać 52% całkowitego budżetu na reklamę w Belgii, przy czym główną grupą docelową są konsumenci indywidualni. Ponadto 43% przeznaczono na promocję eksportu. Belgijskie Biuro Mięsne (BMO) nadal promuje wołowinę i wieprzowinę za granicą. Na ten instrument planuje się budżet w wysokości 3,64 mln EUR, z czego 2,54 mln EUR pochodzi z zasobów finansowych przeznaczonych na sektor świń. Głównymi rynkami docelowymi są nadal Niemcy, Polska, Holandia, Włochy, Wielka Brytania, Francja i Europa Wschodnia.

Loading comments...
Wiadomość z kategorii:

Obserwuj nas w Google News 

i czytaj materiały szybciej niż inni

Google Icons 16 512

Dołącz teraz

POLECAMY


Copyright © CenyRolnicze 2021. All rights reserved | Polityka prywatności i plików cookies | Regulamin serwisu