Zmiany w strategii rozwoju polskiego rynku mięsa wieprzowego

Paweł Hetnał

W minionym tygodniu w Ministerstwie Rolnictwa największe organizacje branżowe z rynku mięsa wieprzowego porozumiały się co do wspólnej przyszłości tego sektora. Strategia zakłada wsparcie dla małych jak i ekologicznych hodowli. Koncepcja nie wyklucza też dużych, na których opiera się eksport.

 

Związek Polskie Mięso wspólnie z Unią Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego UPEMI, Polskim Związkiem Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej POLSUS, Gobarto-Cedrob, Krajowym Związkiem Pracodawców Producentów Trzody Chlewnej, Stowarzyszeniem Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz Podlaskim Związkiem Rolniczych Zrzeszeń Branżowych Producentów Trzody Chlewnej zawarli porozumienie w sprawie opracowania nowej strategii dla polskiej wieprzowiny.

 

- Nie będzie to zupełnie nowy dokument, bo strategię stworzono już kilka lat temu, ale znajdą się w nim nowe rozwiązania. Tak, żeby zmniejszyć wahania cen na rynku – informuje Telewizja Polska.

 

ogloszenia dla hodowcow trzody chlewnej

Paweł Hetnał
Autor: Paweł Hetnał
Paweł Hetnał – absolwent Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. Wieloletni dziennikarz portali i gazet lokalnych z terenu Podbeskidzia.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Najnowsze artykuły autora:

Loading comments...
Wiadomość z kategorii:

Obserwuj nas w Google News 

i czytaj materiały szybciej niż inni

Google Icons 16 512

Dołącz teraz