Dodaj ogłoszenie

CenyRolnicze
NOTOWANIA
05 grudnia 2019, Czwartek.
Kursy walut: USD USD - 3,8566 EUR EUR - 4,2777 GBP GBP - 5,0651 DKK DKK - 0,5725
Archiwum
04.12.2019 MATIF: pszenica kons. GRU19 - 185,25 (- 0,67%), kukurydza STY20 - 164,50 (- 0,90%), rzepak LUT20 - 392,25 (+ 0,77%) [euro/tona] +++ +++ +++ 04.12.2019 12:26 DRÓB, cena tuszki w hurcie: 4,30 - 5,00 zł/kg, średnia: 4,67 zł/kg (na podstawie informacji z 13 ubojni) +++ +++

Minister rolnictwa zainaugurował kampanię promującą owoce jagodowe – „Czas na polskie superowoce”

Redakcja

Z udziałem ministra rolnictwa i rozwoju wsi Jana Krzysztofa Ardanowskiego wczoraj w Warce odbyło się uroczyste rozpoczęcie kampanii promującej owoce jagodowe – „Czas na polskie superowoce”. Minister zwrócił uwagę, że producent jest tym, który odpowiada na oczekiwania konsumenta. – Musimy sobie odpowiedzieć na pytania: w jaki sposób zwiększyć konsumpcję owoców i warzyw, jak powinien być zorganizowany skup, jak powinno być zorganizowane przetwórstwo? – stwierdził szef resortu rolnictwa.

 

Jeżeli nie zrozumiemy, że to konsument jest adresatem naszych wszystkich działań, to będziemy brnęli w jakiś ślepy zaułek – podkreślił szef resortu rolnictwa dziękując jednocześnie za inicjatywę kampanii promującej nasze owoce jagodowe. – Wśród wielu osób funkcjonuje jeszcze przekonanie, że rynek wszystko wchłonie. Tak było kiedyś, ale dziś mamy nadwyżki, dziś jest trudno cokolwiek na nim ulokować, bo wszystko kierujemy do tego samego konsumenta – dodał.

 

To bezprecedensowa współpraca. Grupy producentów i organizacje branżowe łączą siły, by skuteczniej budować nawyk codziennego spożywania owoców jagodowych – podkreślił minister Ardanowski i zapewnił, że – nie będzie żadnych cięć w wydatkach na promocję.

 

Celem rozpoczynającej się kampanii jest wzrost świadomości konsumentów o wyjątkowych walorach polskich owoców jagodowych – truskawek, borówek, czarnej porzeczki, minikiwi, jagody kamczackiej i aronii. Podejmowane działania maja budować nawyk codziennego spożywania tych owoców.

 

Projekt uzyskał dofinansowanie z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, a jego koszt realizacji wyniesie około 375 tysięcy złotych. Kampanię zrealizuje Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw.

 

Źródło: MRiRW

Może zainteresuje Cię również:

Minister rolnictwa chce aby dopłaty do trwałych uż

Jan Krzysztof Ardanowski zapowiedział w tym tygodniu, że dop

Minister Ardanowski: To najlepszy czas, aby przep

– Teraz jest moment krytyczny. To najlepszy czas, aby przepr

Domagają się zamknięcia rzeźni

W Hotelu Radisson Collection Hotel w Warszawie odbywa się 6.