Mięsna kampania promocyjna w Polsce

W dn. 24 lipca 2013 r. została zawarta umowa na realizację trzyletniej kampanii informacyjno-promocyjnej między Agencją Rynku Rolnego (ARR) a Unią Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI).

Program pt. „Tradycja i jakość europejskiego mięsa” dotyczy świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i wieprzowiny oraz przetworów spożywczych wytwarzanych na bazie tych produktów i jest skierowany na rynek Korei Południowej, Wietnamu i USA.

 

Program stanowi kontynuację działań dwóch wcześniejszych programów prowadzonych przez UPEMI: „Stół pełen smaków” realizowany na rynku Korei Południowej i USA w latach 2008-2010 oraz „Tradycja, jakość i europejski smak”, realizowany na rynku Korei Południowej, Wietnamu i USA w latach 2011-2013.

 

Głównym celem programu jest wzrost eksportu europejskiego mięsa i jego przetworów na rynkach docelowych oraz pogłębienie wiedzy o walorach smakowych i sposobie produkcji europejskiego mięsa. Ponadto za cel obrano także wzrost rozpoznawalności europejskiego mięsa w odniesieniu do jego wysokiej jakości.

 

Łączna wartość kampanii wynosi 4 956 861,06 EUR i jest finansowana w połowie ze środków UE, a w 30% z budżetu krajowego. Pozostały 20% wkład pochodzi ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Wołowego.

 

Zakres tematyczny przekazywanych informacji będzie dostosowywany do potrzeb rynków docelowych oraz do założeń strategicznych.

 

Na rynku wietnamskim i koreańskim główny nacisk będzie kładziony na wieprzowinę, natomiast na rynku amerykańskim – na wędliny i inne przetwory z europejskiego mięsa.

 

Źródło: FAMMU/FAPA


Loading comments...
Wiadomość z kategorii:

Obserwuj nas w Google News 

i czytaj materiały szybciej niż inni

Google Icons 16 512

Dołącz teraz