Dodaj ogłoszenie

CenyRolnicze
NOTOWANIA
24 lutego 2021, Środa.
Kursy walut: USD USD - 3.7145 EUR EUR - 4.5176 GBP GBP - 5.2607 DKK DKK - 0.6075
Archiwum
24.02.2021 13:09 DRÓB, cena tuszki w hurcie: 5,70 - 6,40 zł/kg, średnia: 6,02 zł/kg (na podstawie informacji z 14 ubojni) +++ +++ +++ 23.02.2021 MATIF: pszenica MAR21 - 240,75 (+ 0,52%), kukurydza MAR21 - 229,75 (+ 0,22%), rzepak MAJ21 - 472,00 (+ 2,39%) [euro/tona] +++ +++ +++ +++

Mlekovita rozwija polską markę na światową skalę

Redakcja

Już od ponad 90 lat Mlekovita, firma ze 100-procentowym polskim kapitałem, zdobywa zaufanie konsumentów i wyznacza trendy na rynku, oferując polskie produkty mleczarskie najwyższej jakości. Dzięki osiąganym wynikom jest dumą polskiej gospodarki. Grupa kultywuje polskość: jej dostawcami są polscy rolnicy, daje 5 tys. miejsc pracy w swoich zakładach, promuje polskie wyroby nabiałowe, zarówno na rodzimym, jak i zagranicznych rynkach. Polskość i Mlekovita są ze sobą nierozerwalnie powiązane od lat, a zbliżające się Narodowe Święto Niepodległości jest dobrą okazją, aby o tym przypomnieć.

 

Mlekovita jest stworzoną od podstaw firmą ze 100% polskim kapitałem, która skutecznie umacnia swoją pozycję lidera branży mleczarskiej nie tylko w Polsce, ale i w Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie w 21 zakładach produkcyjnych Mlekovity codziennie przetwarzanych jest 8 milionów litrów najlepszego mleka, dostarczanego przez 15 tysięcy polskich rolników. O najwyższą jakość produktów wytwarzanych na ponad 180 liniach produkcyjnych dba 5 tysięcy wykwalifikowanych pracowników. Co miesiąc Grupa dostarcza na rynek krajowy i zagraniczny m.in.: 60 mln litrów mleka, 8 tys. ton serów, 6 tys. ton masła, 10 tys. ton proszków mlecznych. Szeroki asortyment Mlekowity, liczący już ponad 1000 artykułów, znany jest w wielu polskich domach. Firma produkuje w większości na rodzimy rynek, dla polskich konsumentów. Eksportuje 35% wytwarzanych w polskich zakładach produktów, które trafiają do 167 krajów świata. Poza granice Polski codziennie wysyłanych jest średnio 150 kontenerów z produktami.

 

Od ponad 90 lat dbamy o to, by w polskich domach nie zabrakło tradycyjnych, polskich wyrobów mleczarskich. Jesteśmy dumni z tego, że nasze produkty powstają w Polsce, z polskiego mleka, od polskich rolników. Przejawem tej dumy jest m.in. topowa linia produktów Polskie, podkreślająca polskość naszych wyrobów, która obejmuje już 80 produktów. I ciągle ją rozszerzamy – mówi Prezes Zarządu Grupy Mlekowita Dariusz Sapiński. W jej skład wchodzą m.in. mleko, masło, śmietany i śmietanki, jogurty, maślanki, kefiry i twarogi. Ponadto w portfolio produktowym znajdują się również produkty w linii Na Polski Stół: twaróg sernikowy premium 18% i mleko zsiadłe.

 

Jako duma polskiej gospodarki Mlekovita nieustannie się rozwija, inwestując nie tylko w zakłady, ale także w nowe kanały sprzedaży. Jesienią br., wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów i realizując strategię społecznej odpowiedzialności biznesu, uruchomiła dwa sklepy internetowe. We wrześniu ruszył e-sklep sba.com.pl, z produktami o dużej zawartości białka, a na początku listopada mlekovitka.pl, dzięki której z szerokiej oferty firmy mogą skorzystać konsumenci w całej Polsce – przede wszystkim ci, którzy ze względu na panującą pandemię mają utrudniony dostęp do codziennych zakupów spożywczych.

 

Kupowanie polskich produktów to najprostszy sposób na przetrwanie polskiej gospodarki, zwłaszcza teraz, w dobie globalnego kryzysu wywołanego pandemią. Państwo polskie będzie bowiem żyło, dopóki żyła będzie polska gospodarka, dopóki działały będą polskie firmy. Mlekovivie od zawsze przyświeca idea: jesteśmy Polakami, kupujmy polskie produkty i wspierajmy polską gospodarkę. W naszych kampaniach promocyjnych regularnie podkreślamy polskość naszych wyrobów i marki, by konsumenci wiedzieli, że kupując nabiał pod marką Mlekovita, sięgają po polskie produkty mleczarskie, wyprodukowane w Polsce z polskiego mleka – podkreśla Dariusz Sapiński. – Tak rozumiany patriotyzm oznacza bowiem nie tylko stabilność na rynku pracy, ale i tworzenie nowych miejsc pracy, rozwój branży mleczarskiej i związanego z nią przemysłu, zaś konsumentom zapewnia najcenniejszą wartość, czyli zdrowie. Polskie produkty mleczarskie są bowiem bardzo dobrej jakości, na co składa się nowoczesna technologia i wysokiej jakości surowiec.  

 

Promowanie polskości przez Grupę Mlekovita jest też zauważane – firma otrzymała już wiele nagród i wyróżnień. M.in. w 2018 r. za promocję polskiej marki za granicą otrzymała nagrodę specjalną w konkursie „Polska Firma – Międzynarodowy Czempion”, a ostatnio, w październiku 2020 r. jako jedyna z branży mleczarskiej znalazła się na liście marek uhonorowanych tytułem „Najlepsza Polska Marka 2020” magazynu „Home&Market”. Od lat jest też najcenniejszą marką spożywczą w Polsce według rankingu „Rzeczpospolitej”.

 

Może zainteresuje Cię również:

Importowane warzywa w polskich opakowaniach? Tak e

Rolnicy alarmują, iż warzywa importowane m.in. z Belgii i Ho

Komórki somatyczne w mleku: co oznaczają?

Liczba komórek somatycznych w mleku ma ścisły związek ze zdr

Aldi chce obniżyć cenę skupu masła. Rolnicy z 200

Niemieccy rolnicy walczą ze spadkiem cen masła i od niedziel