Dodaj ogłoszenie

CenyRolnicze
NOTOWANIA
06 grudnia 2019, Piątek.
Kursy walut: USD USD - 3,8500 EUR EUR - 4,2721 GBP GBP - 5,0527 DKK DKK - 0,5718
Archiwum
06.12.2019 MATIF: pszenica kons. GRU19 - 185,75 (+ 0,68%), kukurydza STY20 - 164,75 (0,00%), rzepak LUT20 - 397,00 (+ 0,63%) [euro/tona] +++ +++ +++ 06.12.2019 12:05 DRÓB, cena tuszki w hurcie: 4,30 - 5,20 zł/kg, średnia: 4,78 zł/kg (na podstawie informacji z 13 ubojni) +++ +++ +++ +++

Polska Izba Mleka z misją gospodarczą w Chinach

Redakcja

W ramach realizowanego programu Mleczne Skarby – udział w misjach, sfinansowanego ze środków Funduszu Promocji Mleka, trwa obecnie misja gospodarcza przedstawicieli polskich producentów mleka i wyrobów mlecznych do Chin.

 

Polskie produkty mleczne obecne są na chińskim rynku od dłuższego czasu, niemniej potencjał Chin jest w tym zakresie ogromny i wciąż jeszcze nie do końca wykorzystany. Polska Izba Mleka od wielu lat prowadzi działania promocyjne mające za zadanie wzmocnienie wizerunku mleka i wyrobów mlecznych z Polski wśród chińskich konsumentów. Misja jest kolejnym krokiem i wyjątkową okazją na bezpośrednie zaprezentowanie oferty polskich producentów, a także na nawiązanie bezpośredniego kontaktu i nowych, owocnych relacji biznesowych.

 

Misją objęte są trzy miasta uznawane za lokalizacje prężnie rozwijającego się biznesu chińskiego: Pekin, Szanghaj i Chengdu. W Misji bierze udział jedenastu przedstawicieli polskiej branży mleczarskiej. Misja rozpoczęła się od wizyty w Pekinie 20 listopada br., gdzie na terenie Ambasady RP odbyło się pierwsze ze spotkań. Rozmowy B2B z przedstawicielami rynku chińskiego poprzedzone zostały prezentacją polskiego sektora mleka i charakterystyki polsko-chińskiej wymiany handlowej. W rozmowach z polskimi przedsiębiorcami łącznie uczestniczyło około 30 firm, przedstawicieli zarówno firm już importujących, jak i zainteresowanych importem produktów mlecznych z Polski – przedstawiciele sieci handlowych, dystrybutorzy, hurtownicy, producenci wyrobów bazujących na produktach mlecznych.

 

W godzinach popołudniowych przedstawiciele polskich przedsiębiorstw odwiedzili jedną z chińskich sieci supermarketów Yi Zhi Yao. Wizyta służyła poznaniu bezpośrednio miejsca sprzedaży, w których mogłyby się znaleźć ich produkty, a także zaobserwowaniu, jak chińskie sieci handlowe budują ofertę sklepów oraz jak pozycjonują i promują oferowane produkty. Pierwszy dzień Misji zakończył się spotkaniem połączonym z kolacją  z udziałem przedstawicieli Chińskiego Stowarzyszenia Mleka i Chińskiej Izby Importu Towarów Spożywczych pod auspicjami Chińskiego Ministerstwa Rolnictwa.

 

Źródło: Polska Izba Mleka 

Może zainteresuje Cię również:

Koniec drobiarskich snów o polskiej potędze w Chin

172 amerykańskie zakłady drobiarskie otrzymały zatwierdzenie

Francja otrzymuje zielone światło na eksport dużyc

Amerykański dostęp do chińskiego rynku nie jest niczym szcze

Rynek chiński otwarty dla drobiu z USA. To zła wia

Chińskie służby celne poinformowały, że Chiny zniosą ogranic