Dodaj ogłoszenie

CenyRolnicze
NOTOWANIA
01 lipca 2020, Środa.
Kursy walut: USD USD - 3,9591 EUR EUR - 4,4465 GBP GBP - 4,9043 DKK DKK - 0,5966
Archiwum
01.07.2020 MATIF: pszenica kons. WRZ20 - 181,50 (+ 0,55%), kukurydza SIE20 - 168,50 (+ 0,60%), rzepak SIE20 - 377,25 (- 0,20%) [euro/tona] +++ +++ +++ 01.07.2020 13:29 DRÓB, cena tuszki w hurcie: 5,20 - 6,00 zł/kg, średnia: 5,50 zł/kg (na podstawie informacji z 14 ubojni) +++ +++ +++ +++

Polska Izba Mleka z misją gospodarczą w Chinach

Redakcja

W ramach realizowanego programu Mleczne Skarby – udział w misjach, sfinansowanego ze środków Funduszu Promocji Mleka, trwa obecnie misja gospodarcza przedstawicieli polskich producentów mleka i wyrobów mlecznych do Chin.

 

Polskie produkty mleczne obecne są na chińskim rynku od dłuższego czasu, niemniej potencjał Chin jest w tym zakresie ogromny i wciąż jeszcze nie do końca wykorzystany. Polska Izba Mleka od wielu lat prowadzi działania promocyjne mające za zadanie wzmocnienie wizerunku mleka i wyrobów mlecznych z Polski wśród chińskich konsumentów. Misja jest kolejnym krokiem i wyjątkową okazją na bezpośrednie zaprezentowanie oferty polskich producentów, a także na nawiązanie bezpośredniego kontaktu i nowych, owocnych relacji biznesowych.

 

Misją objęte są trzy miasta uznawane za lokalizacje prężnie rozwijającego się biznesu chińskiego: Pekin, Szanghaj i Chengdu. W Misji bierze udział jedenastu przedstawicieli polskiej branży mleczarskiej. Misja rozpoczęła się od wizyty w Pekinie 20 listopada br., gdzie na terenie Ambasady RP odbyło się pierwsze ze spotkań. Rozmowy B2B z przedstawicielami rynku chińskiego poprzedzone zostały prezentacją polskiego sektora mleka i charakterystyki polsko-chińskiej wymiany handlowej. W rozmowach z polskimi przedsiębiorcami łącznie uczestniczyło około 30 firm, przedstawicieli zarówno firm już importujących, jak i zainteresowanych importem produktów mlecznych z Polski – przedstawiciele sieci handlowych, dystrybutorzy, hurtownicy, producenci wyrobów bazujących na produktach mlecznych.

 

W godzinach popołudniowych przedstawiciele polskich przedsiębiorstw odwiedzili jedną z chińskich sieci supermarketów Yi Zhi Yao. Wizyta służyła poznaniu bezpośrednio miejsca sprzedaży, w których mogłyby się znaleźć ich produkty, a także zaobserwowaniu, jak chińskie sieci handlowe budują ofertę sklepów oraz jak pozycjonują i promują oferowane produkty. Pierwszy dzień Misji zakończył się spotkaniem połączonym z kolacją  z udziałem przedstawicieli Chińskiego Stowarzyszenia Mleka i Chińskiej Izby Importu Towarów Spożywczych pod auspicjami Chińskiego Ministerstwa Rolnictwa.

 

Źródło: Polska Izba Mleka 

Może zainteresuje Cię również:

Chiny kupują rekordowe ilości mięsa. Wzrost import

Chiny zaimportowały w kwietniu rekordową ilość 400 000 ton w

Chiny regulują rynek wieprzowiny. Będą kontrakty f

Handel kontraktami futures na żywe świnie jest przygotowywan

Ameryce grozi niedobór mięsa w sklepach, podczas g

Stany Zjednoczone znacząco zwiększyły dostawy wieprzowiny do